Friday, June 21, 2013

MORANGE

Pictures by Sofia P. (1100Days)  |  Skirt: Zara  |  Shoes: Zara  |  Sunglasses: H&M 
Hello! I'm back with a new outfit to show you. This one is a bit of an argument, as Sofia and I can't decide wether this skirt is red or orange. So, which do you think it is? It's probably something in between. Moving on, I have a huge passion for Zara skirts (and mostly evertyhing that Zara does), and there are so many that I want but I have to take it down a notch, I know. This one in particular is just so flatering and fun that I couldn't resist it. The sunglasses are also super adorable, in my opinion. Gotta love a good mirrored pair of sunglasses. Don't forget to follow me on bloglovin' (here) as the time is near! Hope you liked this outfit and now I'm going to study for my genetics final exam (how depressing).

Olá! Estou de volta com um novo conjunto para vos mostrar. Este tem gerado várias discussões à volta da cor da saia, porque eu e a Sofia não conseguimos concordar se é vermelha ou laranja. Qual é que vocês acham que é? Provavelmente é qualquer coisa entre as duas. Continuando, eu tenho uma paixão gigante pelas saias da Zara (e praticamente tudo o resto que há na Zara), e há tantas que eu quero mas tenho que me acalmar, eu sei. Esta, em particular, é tão elegante e divertida que não lhe resisti. Os óculos de sol na minha opinião, também são super adoráveis. Não há como não gostar uns bons óculos de sol espelhados. Não se esqueçam de me seguir no bloglovin' (aqui) porque está quase a chegar o dia! Espero que tenham gostado deste conjunto e agora vou voltar para o estudo de genética (que deprimente).


No comments:

Post a Comment