Tuesday, August 13, 2013

DÜSSELDORF DIARIES: DAY 2

Once again, sorry for not doing my usual "every other day" post but it's been a pretty busy week. Yesterday was my b-day and I was a little sick too so didn't get the chance to prepare anything for you. My second day from this trip is now here for you to see what I was up to. We went downtown to the street Königsallee and looked around some shops. The most exciting one... Abercrombie & Fitch! I had never been inside one of their stores so it was pretty fun. It's like a disco inside and smells a little too much like men's cologne. Me and my mom were a little too excited so we went in and got ourselves some cute little bracelets. We also went into Starbucks and I tried the vanilla frapuccino and it was a-ma-zing! If you have never tried it then you must certainly do so. Hope you liked these photos!

Mais uma vez, peço imensas desculpas por não estar a fazer os meus posts regulares de 2 em 2 dias mas têm sido uns dias com muita coisa gira para fazer. Ontem foram os meus anos e para além disso também estou doente por isso não consegui mesmo preparar nada. O segundo dia desta viagem foi basicamente isto. Fomos para a baixa, mais propriamente para a rua Königsallee onde demos uma vista de olhos nas lojas. A mais fantástica de todas... Abercrombie & Fitch! Nunca tinha entrado numa loja daquelas por isso foi super divertido. Aquilo é uma discoteca autêntica e "tresanda" a perfume para homem. Eu e a minha mãe estávamos demasiado entusiasmadas diga-se de passagem, e decidimos então trazer umas pulseirinhas pela piada. Também fomos à Starbucks e pela primeira vez experimentei o frapuccino de baunilha e AMEI. Se nunca provaram, deviam fazê-lo o mais rápido possível. Espero que tenham gostado das fotos!


No comments:

Post a Comment