Tuesday, August 6, 2013

WILDERNESS

Pictures by Sofia P. (1100Days)  |  Dress: Zara

Hey! I'm back in Algarve and ready to get a real tan on. You have seen a sneak peak from this post on my "Summer Plans" post (here). I love these photos, especially the color mixes going on. This dress is from last year's SS Zara collection and it's one of my favorites. So fresh and girly, totally my style. It's been a struggle trying to decide which photos to post from my trip to Düsseldorf, as there are over a thousand pictures! But I'll do my best. Hope you liked this outfit.

Olá! Já estou de volta e pronta para me bronzear como deve ser. Já vos tinha mostrado um pedacinho deste look num post sobre os meus planos para este Verão (aqui). Adoro estas fotos, especialmente devido à mistura de cores. Este vestido é da colecção de Verão do ano passado da Zara e é um dos meus favoritos. Super fresco e feminino. Tenho estado aqui numa luta para tentar escolher que fotos hei de publicar sobre a minha viagem a Düsseldorf, porque tenho mais de mil! Mas vou fazer o meu melhor. Espero que tenham gostado deste post.



No comments:

Post a Comment